Leveringsvoorwaarden en annuleringsvoorwaarden

Leveringsvoorwaarden en betalingscondities bij Villa Jongerius

 

Na het versturen van de orderbevestiging gelden de volgende leveringsvoorwaarden en betalingscondities:

  • Alle genoemde bedragen zijn exclusief de wettelijke B.T.W. en gebaseerd op het huidige prijspeil; prijswijzigingen voorbehouden.
  • Bij eventuele, door uw gasten, veroorzaakte schade aan het complex, zullen de reparatiekosten aan u worden doorberekend. Breuk en vermissing worden tegen een vervangingswaarde in rekening gebracht.
  • Voor bijeenkomsten vanaf 60 personen kunt u tot uiterlijk 10 werkdagen voor de bijeenkomst het aantal personen, zoals vermeld in de boekingsbevestiging, kosteloos wijzigen naar ieder gewenst aantal. Hierna kan tot 5 werkdagen voor de bijeenkomst nog maximaal 10% worden afgeweken van dit aantal personen. Op alle wijzigingen buiten deze 10% zijn onze annuleringsvoorwaarden van toepassing.
  • Wij houden rekening met de dieetwensen van uw gasten, maar het is niet uit te sluiten dat er sporen van allergenen in de gerechten aanwezig zijn.
  • Aanpassingen in het programma, wijzigingen in het aantal gasten en tijden kunnen het kostenoverzicht beïnvloeden.
  • Het kan voorkomen dat wij, vanwege duurzame redenen of het comfort van de gasten, de bijeenkomst naar een betere of gelijkwaardige zaal verplaatsen. Uiteraard laten we dit vooraf weten en brengen we hier geen meerkosten voor in rekening.
  • Het gebruik van extra niet vooraf gereserveerde ruimtes gedurende de bijeenkomst wordt in rekening gebracht.
  • In het totaalbedrag van de orderbevestiging zijn de personeelskosten berekend op basis van het programma. Bij meer dan een half uur uitloop behouden wij ons het recht toe de extra personeelskosten in rekening te brengen.
  • Wij verzorgen diners vanaf een minimaal aantal personen. Ook bij een geringer aantal aanwezigen vanwege afzeggingen of verhindering zullen wij te allen tijde de kosten van het minimaal aantal personen voor het diner in rekening brengen.
  • De eindfactuur sturen wij u daags na de bijeenkomst toe, deze dient uiterlijk 14 dagen na factuurdatum door u te zijn voldaan.

Annuleringen worden in rekening gebracht conform de UVH.
Bij annulering wordt onderstaand % van de totale aanneemsom doorbelast:

  • meer dan 2 maanden voor de reserveringsdatum wordt 0% doorbelast
  • meer dan 1 maand voor de reserveringsdatum wordt 30% doorbelast
  • meer dan 14 dagen voor de reserveringsdatum wordt 60% doorbelast
  • meer dan 7 dagen voor de reserveringsdatum wordt 85% doorbelast
  • 7 dagen of minder voor de reserveringsdatum wordt 100% doorbelast

Deze annuleringsvoorwaarden zijn ook van toepassing bij last minute annuleringen en/of wijzigingen n.a.v. de laatste coronaontwikkelingen.

Naast de bovengenoemde voorwaarden gelden de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH).